2015. április 7., kedd

Selfmade Wardrobe Project 2015



Még az év elején szerettem volna megírni ezt a bejegyzést, de sajnos csak most jutottam ide. Igen, egy kicsit el vagyok késve vele mert már április van. Sajnos nem vagyok most elég produktív a bloggal kapcsolatban, persze mindennek az iskola az oka!!!4 pedig annyi ötletem lenne ( ezt a tervet mindenképpen meg szerettem volna osztani veletek, szóval ha idén csak egyetlenegy bejegyzést írok, akkor legalább ez legyen az :DD).


A lényeg:

  • elterveztem, hogy idén egyetlenegy ruhát sem vásárolok boltból, még turiból sem, helyette inkább megvarrom magamnak őket. 


Leginkább azért határoztam el ezt, hogy meglássam, kibírom-e egy évig fast-fashion üzletekből való vásárlás nélkül. Továbbá azért, mert:

  •  így szeretném magam egy picit függetleníteni a fogyasztói társadalomtól és a ruhaboltok kínálatától
  •  az összes ruha  az én ízlésem, egyéniségem és tudásom szerint lesz megvarrva;  olyan lesz, amilyenre szeretném
  • sokkal izgalmasabb megcsinálni magadnak a saját ruháidat, egyedi lesz és nem jön szembe az utcán 
  • sokkal nagyobb büszkeség egy saját kreációt hordani (főleg ha még néha meg is dicsérik ;) )
  • legtöbbször olcsóbb ruhaanyagot venni mint kész ruhát (pl. az anyag egy blúzhoz 2-3 ezer, egy nadrághoz négyezer forint) 
  • (már amúgy is nagyon sok ruhám van, legalább így legalább nem vásárolok olyan sok felesleges holmit)


Az elhatározáshoz a legfőbb inspirációs forrásaim pedig ők voltak:
Grainline Studio
By Gum, By Golly
mokosha.


Tervek a saját készítésű ruhatárhoz (Burda magazinból):















a kedvenc nadrág szabásmintám (legalább 3x varrtam meg)



Rengeteg ruhaanyagot halmoztam fel az utóbbi időben, már csak meg kellene varrni őket. Idő híján szerintem erre már csak a nyári szünetben fog sor kerülni... Mindenesetre addig is legyetek nagyon nagyon jók!

Puszi, 
Juci


*menet közben azért majd próbálok megosztani dolgokat a terv alakulásáról és a megvalósításról ;)

2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...