2013. június 23., vasárnap

My useable analog cameras | Működő analóg fényképezőim

Recently I wrote about my useless old cameras, and now you can read about my usable ones. | Nemrégen  írtam a használhatlan gépeimről, és most következzenek azok, amelyeket lehet használni.


------

 Smena Symbol
My dad bought it in a flea market in the 80's, i think. He used it for approx. 10 years. I also shot a roll of film with it, but my daddy's pictures were better than mine. | Az apukám vette a nyolcvanas években egy lengyelpiacon bolhapiacon, azt hiszem. Körülbelül 10 évig használta. Én is lőttem vele egy tekercs filmet, de apum képei sokkal jobbak voltak mint ez enyémek.

------

 Revue ML
Yeah, the label is worn off because i used it for almost 2 years! I loved it. | Igen, a felirat le van kopva mert majdnem két évig használtam! Nagyon szerettem.

------

Minolta x300 with a telepthoto lens | Minolta x300 és a hozzá tartozó teleobjektív
Yay, this is my favourite analog camera ever! I got is from our distant relatives. It is almost a professional camera and takes amazing pictures. I usually use Kodak Gold ISO 200 film with it. Here are some pictures: | Jhuuuj, ez a kedvenc fényképezőm valaha! Távoli rokonainktól kaptam. Majdnem profi filmes gép, gyönyörű képeket készít. Általában Kodak Gold 200 ISO-s filmmel használom. Pár kép:



  
  ------


  Haha, here is the odd one! This is an Agfa LeBox Underwater Camera, and i bought it last week to take underwater pictures during our holiday in Zakynthos. I'm very excited! | Hihi, itt is a kakukktojás! Ez egy Agfa LeBox Underwater Camera, múlt héten vettem azért, hogy a Zakintoszi nyaralásunk alatt tudjak víz alatti képeket készíteni. Nagyon izgatott vagyok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...