2013. július 26., péntek

Avocado & Tomato Sandwich

Today i made this sandwich and i totally love it! I'm sure i will make it many times! So good. 

What i used ( makes 2 sandwiches):
  • 4 slices of bread (we only had white bread at home, but it's better to make it with wholemeal or graham bread)
  • 1 ripe avocado
  • 1 tomato
  • butter

I toasted the slices and spread a little butter on them. I peeled the avocado, then i sliced the it. I sliced the tomato, too. Finally i put them on each other: toast -avocado-tomato-toast. It is a quick, healthy & delicious sandwich for lunch! 
---

Ma készítettem először ezt a szendvicset, és nagyon ízlett! Biztos vagyok benne, hogy még sokszor megfogom ám csinálni. Nagyon jó!

Amit használtam (2 szendvicshez):

  • 4 szelet kenyér ( csak fehérkenyér volt itthon, de barna vagy grahamkenyérrel sokkal finomabb)
  • 1 érett (de nem puha!) avokádó (teszkóból szereztem be)
  • 1 paradicsom
  • vaj

Pirítóst készítettem a kenyérből, majd megkentem egy kis vajjal. Meghámoztam és felszeleteltem az avokádót. A paradicsomot is felszeleteltem majd végül egymásra pakoltam őket: pirítós-avokádó-paradicsom-pirítós. Nagyon gyors, ízletes és egészséges szendvics például ebédre! 


 Yummy!!!
 Nagyon finom!!!




Have you ever eaten avocado sandwich? Do you like it?
Ettetek már valaha avokádós szendvicset? Hogy ízlett?

;))

Juci

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...