2014. február 6., csütörtök

Last year...

...I dressed up as a mushroom at farsang and I won the costume competition! By the way, farsang is a Hungarian thing.. it's like a carneval, when people children usually wear costumes and have fun!

Tavaly gomba voltam farsangon és meg is nyertem a jelmezversenyt. ;)) A sulinkban pedig ma van a farsangi bál. Ti be fogtok idén öltözni / régen beöltöztetek valaminek?


I got the insportaion from this picture.( via The Dainty Squid) Of course, this lady had a better costume! Anyways, I loved being a mushroom. 

Ez a kép adta az ötletet, de természetesen az én jelmezem nem lett ilyen szuper! ( The Dainty Squid alapján)





Have a nice day!
Legyen csudás napotok! 
<3
Juci

3 megjegyzés:

  1. Wow, de jó ötlet! Imádom a gombákat minden formában (na, meg ez a munkám is), szóval simán én is beöltöznék annak :-) Régen mindig beöltöztem, pl. szabadságszobornak, lila ruhás nő festménynek...

    VálaszTörlés
  2. Milyen jó ötlet!:) Én általában valamilyen állatnak öltözöm,múlt farsangon csiga voltam. :D

    VálaszTörlés
  3. THIS MADE MY DAY! THIS MAY BE THE CUTEST THING I HAVE EVER SEEN! <3 :D

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...