2014. augusztus 20., szerda

What I Wore: an afternoon with Kata






dress and belt | ruha és öv: Springfield
sandals handmade by a local shoemaker | szandál: cipésztől
bag: made by me | táska: én varrtam

 I'm sorry that I haven't written in a while, but everything is fine with me. I've been a bit busy lately. We are painting the rooms in our house, and I have a couple sewing projects in my head at the moment. Also, I have a great recipe book and I have been baking sponge cakes A LOT lately. They are delicious. I wanted to do so many thing this summer, but I've been really disorganized and my time is flying!  
  Anyways, back to the pictures: I met Kata In Eger last wednesday and we had a great afternoon! I wore this simple but cute floral dress, comfy sandals and a big bag. Have a great day you all!

  Sajnos régen írtam már, az utóbbi időben picit elfoglalt voltam; egyébiránt minden a legnagyobb rendben van. Most éppen szobát festünk itthon, és több olyan ruha is van a fejemben amit nagyon meg szeretnék varrni. Szereztem egy szuper sütis receptkönyvet is és egy csomós szuper piskótás dolgot (somlói galuskát, gesztenyés kockát és túrós szeletet) készítettem. Egyszerű és nagyon finom! Nagyon sok mindent szerettem volna még nyáron csinálni, de eléggé rendezetlenül telt eddig a szünidő és már csak 12 nap van szeptemberig!
 A képekről: múlt szerdán Katával találkoztam Egerben és csudás délutánunk volt! Ezt az egyszerű sötétkék virágos ruhát viseltem kényelmes szandállal és nagy pakolós táskával. Legyen szép napotok!


Thank you Kata for the pictures!
Köszi Kata a fényképeket!


<3
Juci

3 megjegyzés:

  1. Szuper ruha! Várom a további posztokat az általad varrt ruhákkal ( persze a többivel is:) :)))x
    Bianka

    VálaszTörlés
  2. gyönyörű a mintája a ruhádnak :)
    xx
    http://twowaystowear.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  3. What a pretty dress! Your hair looks super cute like that too

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...