2014. október 24., péntek

Gólyabál 2014







Sziasztok! Több mint egy hónapja nem írtam...  nem terveztem, de sajnos így alakult. Mindenesetre nagyon örülök hogy már szünet van, így legalább tudok egy picit írni is. Kedden volt a suliban a gólyabál, amire idén is varrtam egy ruhát. A ruha világosbarna tweed szövetből készült, a bubigallér pedig krémszínű (anyagában nyomott, mintás) szövetből van. A szoknya egyszerű, A vonalú, elől pici behajtásokkal, hátul pedig gumis derékrésszel. A szabásmintát is én rajzoltam hozzá, úgyhogy teljes mértékben a saját elképzelésem alapján készült. Szerintem aranyos lett, egy picit olyan 'teadélutános' hangulata van. :)


Melyik ruha tetszik nektek legjobban?  A kilencedikes, a tizedikes vagy a tizenegyedikes? 

Juci
 

2 megjegyzés:

  1. nagyon klassz lett ez a ruha! nekem eddig ez tetszik legjobban azok közül, amiket te varrtál! :)
    Emma xx
    http://iemmafashion.com/

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...