2013. szeptember 12., csütörtök

Feeling autumny









 blouse : second hand | blúz : turi
skirt : sewn by me | szoknya : én varrtam 
cardinag | kardigán: Sringfield
moccasin | mokaszin : F&F

I love these colours together, looks so autumnal! Finally, I think fall become my favourite season. I love the  falling pretty yellow leaves, the chilly weater, picking rosehips,  wearing big knitted sweters and taking film photoes of beautiful autumn landscapes! Yaay, I'm excited!

Nagyon szeretem ezeket a színeket együtt, olyan őszies! Végül is, szerintem az ősz lett a kedvenc évszakom. Szeretem a gyönyörű sárga hulló faleveleket, a csípős időjárást, csipkebogyószedést, az óriási kötöttpulcsikat és  filmes fotókat készíteni szép őszi tájakról. Jhuuuj, izgatott vagyok!

 pretty roses from our garden!
gyönyörű rózsák a kertből!

Have a nice day!
Legyen csodás napotok!
<3
Juci

3 megjegyzés:

  1. Nagyon jó ez a két narancsos árnyalat együtt, én is szeretem az ilyen színkombinációkat ősszel :-)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jól állnak Neked ezek a meleg tónusú színek! :)

    VálaszTörlés
  3. hú de jó a kardigánod, egyik kedvenc színem a mustársárga, nekem is van hasonló kardim :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...